9 Şubat 2012 Perşembe

Travalo Parfüm Şişesi

Seyahatlerim için ve günlük çantama atmak için muhteşem keşfim Travalo doldurulabilir parfüm şişeleri. Şişelerin altında basınçlı bir delik var, büyük parfüm şişesinin sprey kapağını çıkarıyorsunuz ve Travalo'yu bastırıyorsunuz yavaşça doluyor. Seyahatlerimde çok pratik oluyor çünkü az yer kaplıyor ve özellikle uzun seyahatlerim için bir kaç çeşit parfüm alabiliyorum yanıma. En güzel yanı da defalarca kullanabiliyorsunuz şişeyi, içindeki parfüm bitince doldurup kullanmaya devam edebilirsiniz.

Muji'den aldığım mini fermuarlı çantaya (resimde) da koyuyorum ve makyaj çantamın içine atıyorum. Genellikle orijinal parfüm şişesinin rengine göre dolduruyorum Travalo'yu, böylece içinde hangi parfümüm olduğunu daha rahat hatırlayabiliyorum. Altın rengi şişede Burberry Classic var, pembe şişede Gucci var.

- Travalo'larımı Akmerkez Sevil Parfümeri'den aldım.
- Fermuarlı mini çantayı Muji Nişantaşı'ndan aldım.
- Parfümlerimi Duty Free'den aldım.
- ZN
SHARE:

1 yorum

  1. Bloğunuz gerçekten çok güzelmiş.Kahve makinesi kiralama firması olarak takipteyiz,başarılar dileriz.

    YanıtlaSil

© Makeup by Nili. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig