14 Kasım 2014 Cuma

Burberry Fresh Glow BB Cream





This brand new product by Burberry Make-up has pleased me with its natural texture. I picked it up in London last week at the Harrod's Burberry counter. The experience was great :) What I love about Burberry Make-up is that they have a natural and relaxed style in their make up ranges, just like their fashion ranges, the brand is very consistent. 

Burberry Fresh Glow BB Cream has very light coverage, it is literally for a no-makeup look. It makes your skin look healthy instantly. I can say that this has been my favorite out of all of the BB creams I have tried. They offer three shades to chose from, Fair, Medium and Dark; I use the Medium No.02 - I think it fits perfectly with my skin color in the fall/winter season when I don't have a summer tan:) 

--
Burberry Make-up tarafından yeni çıkan BB Cream doğallığı ile beni çok mutlu etti. Geçen hafta Londra'dayken Harrod's içerisindeki Burberry'den aldım, muhteşem bir hizmet almak beni ayrıca çok mutlu etti. Burberry makyaj ürünlerinin en sevdiğim özelliği tamamen doğal ve rahat bir stil yansıtıyor olmaları, aynı moda ürünleri gibi, marka gerçekten çok istikrarlı. 

Burberry Fresh Glow BB Cream 'in çok hafif bir kapatıcılığı var, yüzünüzde makyaj yokmuş ama taze bir cildiniz varmış gibi görünmek istediğiniz günler için ideal. Örneğin sabah aceleniz var ve işe veya okula yetiseceksiniz, bundan 30 saniyede cildinize sürüp çıkmanız yeterli bir anda size doğal bir görüntü verecektir. Bugüne kadar denediğim tüm BB Cream'ler içerisinde en beğendiğim bu oldu diyebilirim. Üç farklı renk seçeneği var, Fair (Açık), Medium (Orta) ve Dark (Koyu), ben Medium No. 02 kullanıyorum - sonbahar / kış ayları için cildime uygun bir renk oldu. 

SHARE:

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Makeup by Nili. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig