30 Mart 2012 Cuma

Loreal BB Cream

Yeni keşfim Loreal BB Cream'i en son Belçika seyahatimde aldım, Türkiye'de araştırdım henüz bulamadım ... Dolayısıyla bu ürünü denemek isterseniz yurtdışına çıktığınızda alabilirsiniz veya arkadaşlarınıza sipariş edebilirsiniz ...

Krem'i tüpten çıkarttığınızda açık mor renginde bir krem'le karşılaşıyorsunuz. Cildinize surdüğünüz an kendiliğinden cildinizin rengini alıyor. Tam bir fondoten olmamakla birlikte kapatıcı ve nemlendirici krem görevi görüyor.

Ben bunu ne zamanlar kullanıyorum ? Uzun uçak seyahatlerinde, kıyafetimin daha spor olduğu günlerde, cildimin ağır makyaj istemediği ama hafif pürüzsüz görünmesini istediğim günlerde ...

- Zeynep Nili
SHARE:

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Makeup by Nili. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig